onsdag den 2. april 2014

Hjemmeliv # 2

Dagens blogindlæg er en lille hilsen fra mig, og om dagen idag hvor Leonora og jeg har været i legestue.
Det er med stor stolthed at kunne skrive et indlæg på vores fælles blog og samtidig mit første blogindlæg EVER ;)
Da Mia for noget tid siden bragte ideen frem, kunne jeg ikke andet end at synes, at det var en fantastisk ide, og var så klar på at være en del af det. Da hun så efterspurgte vi var nogen, som ville stå for layout tænkte jeg, hvorfor ikke hjælpe med det?
Havde aldrig før prøvet at lave en blog, så aner ikke hvordan, men tænkte, det kan jeg vel sagtens finde ud af ved at prøve mig frem.
Efter jeg kom igang med at lege og finde ud af, hvad vi havde brug for, begyndte jeg så at sætte andre igang, da det skulle var en fælles blog, hvor dem som ville kunne byde ind.
Så når jeg nu sidder skriver på vores blog, er jeg så stolt, og synes vi har fået lavet en flot én. Vi har ikke engang mødtes og flere af jer, kender jeg kun igennem facebook. Tænk at det kan lade sig gøre :)

Dagen idag er vores legestuedag i Enghave kirke, hvor vi hjemmegående efterhånden har invaderet legestuen :)
Det er fantastisk, at vi har fået os et onsdagssted, hvor vi kan mødes med mange af jer andre og være de samme børn, som vi enten er sammen med torsdag eller fredag. Menighedssalen vi er i, er dejligt stor, godt med legetøj og fantastisk service, følger de andre børn og deres udvikling og samtidig er jeg også sammen med andre hjemmegående og nyder godt af det.


Efter Legestuen cyklede vi op for at hente far fra arbejde, da vi skulle købe ny cykel til ham, så Leonora og han også kan cykle "super hurtig", som Leonora råber fra bagsædet... Leonora var meget behjælpelig og fandt MANGE cykler og især en lyserød til mor ;) Den røg desværre ikke ned i indkøbskurven i denne omgang, men det var kun faren som fik ny cykel. Cyklen blev betalt og vi skulle hjem, men Leonora ville jo cykle på fars cykel hjem, som først er klar imorgen, hvilket godt kan være lidt svær at forstå, når men kun er 2,8 år.. Han havde jo lige cyklet på den?!?

Vi gik sammen hjem, hvor efter Leonora og far gik op, og jeg har lidt alene tid, som bliver brugt på alt det, jeg ikke når i hverdagen. Har tid og ro til at skrive mit blogindlæg og kan få min varme chokolade Triplo på Baresso...

Livet som hjemmegående er så skønt og jeg er tosset med det ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar